Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

RESULT DA KELUAR...!! aku dpt AKJ wat pertama kalinyer... huhu

Setelah berhempas pulas semase aku dlm semester 5 ni.. akhirnya aku dpt pointer yg dikira cemerlang wat pertama kalinye dlm semester ni.. huhu... thanks to all yg memberi banyak dorongan, kerjasama dan sewaktu dengannya.. syukur Alhamdulillah.. semoga pencapaian ini dpt diteruskan ke semester akhir..




inilah pencapaian aku.. wlaupun akj yg terendah.. tp aku tetap berpuas ati... :-)

No comments:

Post a Comment