Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

Yeay!! da ade Diploma... :)




DenGan Ini terjawab sudah hasil pecah kepala, tunggang langgang aku mase mengambil diploma IT kt poli Perlis tahun lepas (2010) tu...

Konvokesyen start 9 hb Mei 2011 (isnin).. itulah tarikh keramat aku jalan atas pentas amek diploma..
nk pegi time tu mmg agak mencabar la sebab aku masih rindukan negeri Perlis Indera Kayangan yg da jadi negeri faveret aku skunk ni...

yg paling hepy bile dpt jumpe kembali kawan2 yg da lama x jumpe.. tp sekejap je dpt jumpe.. sedih la jgk... huhu..

tp mase tu perlis dilanda cuaca panas tahap gaban x kira siang dan malam... suhu time tu aku baca kt paper sekitar 41 darjah celcius.. ade gile.. mmg panas.. tp duk dalam dewan tu aircond la...
10hb mei 2011 - bertolak balik ke KL sebab esoknye da kene keje...

tapi yg bestnye aku masih ingat lagi jalan2 kt area perlis x kire la jalan shortcut ke.. longcut ke.. jalan2 tu masih lagi aku familiar selepas setahun setengah belajar kt sane..


tapi sekarang aku masih lagi bekerja kt jabatan perdana menteri jadi pomen komputer secara kontrak mcm aku keje sebelum ni... tapi apa2 pn aku masih lagi merindui kawan2 yg sama2 belajar dlu dan Perlis... :)

No comments:

Post a Comment