Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

last sem.... mcm2 dugaan.....

mcm2 berlaku kt last sem ni... 2 sem lepas ade dugaan gak... tp akhirnye aku berjaya menghadapinye... skrg ni aku tengah menghadapi dugaan yg betul2 menentukan mase depan aku... tawakal je la...

Final Project...

asignment yg paling parah aku kne tempuhi.... walaupun buat 2 org.. tp nk wat die mcm nk kne wat 10 orang... sakit2..

pensyarah pnyelia aku.. encik azrin yg ajar aku human computer intaraction aku mse aku menjejakkan kaki kt PTSS nih.. jadual presentation da bagi.. tp nk wat die memg sakit.. aku kne perah kepale otak aku untuk study coding2 system PHP ni.. nmpak je susah... tapi lagi susah.. kelas PHP aku Mr L yg ajar mcm ajar x ajar je.. baik aku blaja sndri... hampeh tul... huhuhu...

No comments:

Post a Comment