Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

Raya Oh Raya

BeBas SementaRa :) - PART 1
30hb Ogos 2010..


tarikh tersebut adalah tarikh yg ditunggu2 oleh aku ngn dak kelas aku untuk present progress 75% final projek...

dlm pkul 12.00 pm

Setelah Selesai Present.. balik ke bilik...
firstly.. bkak laptop, update status fb, and then aku tgk roomate aku wafi ngn boy da terbungkang atas katil...

1.00 pm
aku pon tdo la skejap...

pkul 4.30 pm..

aku double check barang2 yg nk aku bawak balik... pastu dlm pkul 5 aku trus check out dr bilik.. pastu trus berambus dr PTSS...

dlm pukul 5.30 pm...

da sampai ke perhentian Kangar,Perlis...

berbuka kt KFC kangar... yg herannye aku mintak makan situ die g bungkus lak mkanan aku.. hentam je la..

10 mlm..

Naik bas Etika Express bergerak ke KL...
31hb Ogos 2010..

Tarikh merdeka.. aku pn 'merdeka' la kejap dr Pusat Tahanan Siswa Siswi tu... akhirnye aku smpai kt hentian duta.. aku kne sahur dlu kt situ.. aku cume makan nasi lemak ngn teh o panas ..


7.00 am-Setelah Sampai umah...


nk watpe lagi... TIDO LA..

-END OF PART 1-

No comments:

Post a Comment