Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒
Bebas Sementara -PART 2

31hb Ogos 2010..

hari pertama aku kt umah
- ari ni aku malas nk klua atau g mane2... aku duk je kt umah..
- aku tersangat hepy sebab inilah kali pertama aku berbuka ngn family aku pd tahun ni...
-x g tarawikh sbb kekenyangan.. hahaha

1hb ->3 hb September 2010

kehidupan aku berjalan mcm biase...

4hb September 2010 (Sabtu) Jeng..jeng.. jengg..♥.

- da 3 bulan aku x jmpe die... ♥
-bwak proton wira evo semput tu dr Ukay Perdana ke Hulu Langat
-JALAN yg PALING aku x suke... JALAN JEM...
-nyaris ditahan JPJ pasl aku ikut emergency lane kt MRR2.. nsb baik aku sempat msuk lane biase hehe..
- akhirnye aku jmpe.. dpt berbuka ngn die...
-sayang die cgt.. ♥ H.Z ♥

5hb September 2010..
REUNION SIT4B 2006-2008 PSIS.. HR STEAK HOUSE KG BARU, KUALA LUMPUR

-Saat ni aku seronok gak..
- dapat jmpe balik kawan2 lame yg bersama2 berjuang dkat PSIS dlu untuk segulung sijil...
-ade yg da further study, ade yg da kje....
-tp aku memang hepy sgt2 bile dpt jmpe diorg..
- aku berbuka makan lamb chop + fresh orange = RM10.. berbaloi la jgk.. uhuhu...
dak pompuan yg hadir

Antara org kuat Reunion- Ejoe (tgh sangap shisha)
- tp diorang ni memg best.. sporting, masih ok wlaupun smue da wat haluan masing2...

- harap pasni ade lg event untuk kitorang berjumpe lg diorang pasni...

...AKHIR KATA...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

No comments:

Post a Comment