Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

Alhamdulillah.. syuukurr.. hepy sangat2...:)



QIP6
(JULY 2009 - NOVEMBER 2010)
Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Arau Perlis

Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana segala tunggang langgang.. tunggang terbalik.. pecah kpala untuk mendapatkan segulung Diploma akhirnya terjawab pada hari ini... tapi apa2 pun saya nk ucapkan jutaan terima kasih kepada kawan2.. pensyarah2.. dan semua yg telah banyak memberi bimbingan utk aku dan rakan sekelas menamatkan pengajian dengan perasaan yang tersangat gembira..

Pointer? haha.. aku rase xyah la nk bgtau brape yg aku dpt sem ni sebab bukannya bagus sgt pn.. tapi yg aku x pueh hatinye aku cuma kekurangan 0.01 saje berbanding pointer aku msa sijil dlu.. tp nk wat mcmane kan.. nasib badan.. tapi x kesa la.. biaq pointer x seberapa.. janji aku smua lulus kelima2 sbjek yg aku blajo kt Perlis tu..

tapi ape2 pn kenangan tetap menjadi kenangan... masa blaja kt perlis tu byk kenangan manis dan pahit telah dikongsi bersama... tapi u r the best guys.. :)

Terima kasih juga kt pensyarah2 yang telah byk mengajar kami utk 3 semester ini



Thanks 4 everything...
Semoga anda semua sukses dan menjadi org yg berjaya
jumpa anda semua di konvokesyen... :)

Luv u aLL ! :)

"Biar Salah Asalkan Confident"




No comments:

Post a Comment