Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

Inikah jalan yang terbaik... :-l

Pengajianku di Perlis da habis...

So.. di mana jalan yg harus ku tuju selepas ni?...

Aku terpaksa melepaskan si dia kerana sebab x dapat dielakkan.. tp adakah ini jalan terbaik? aku masih sayangkan die.. tapi dia?.. hhmm entah la.. apela nasib aku...

bila aku sampai di Ukay Perdana.. hatiku terubat sedikit.. suda lama aku x balik umah sebab bz ngn Study..

bila aku da sampai umah.. aduu.. duk umah je la.. nak cari kje.. x tau nk cari kt mane.. kje ape yg aku nk cari ni?

bila aku duk umah.. aku da jadi mcm diriku yg lama semula.. kuat merayau malam2.. smpai x tau arah tujuan ke mana aku nk pegi... aduu.. sgt tension!!...

yg lepas biar berlalu... yg belum lepas lagi ni.. manekah haluan ku?

9 November 2010... Hari jadiku ke 22.. :' )

Ulangtahun ku disambut 2 hari awal di rumah sebab kakak aku nk balik ke Terengganu untuk final Exam die..

Ramai sahabat2 lama dan baru yg Wish kt facebook aku... Thanks to all.. I really appericiate that.. aku sgt terharu.. rmai lg kwan2 yg masih tidak melupakanku...

... X-gf ku (H) yg hendak memberi hadiah kepadaku sempena hari jadiku.. perlukah aku menerimanya.. ?

hmm entah la.. aku pn x tau nk terima ke x.. tp dlm hati masih ade perasaan marah ngn sayang lagi kt die.. tp ape nk wat.. ? hmm... tp biar je la.. die lagi gembira selepas aku lepaskan die.. harap die heppy dengan keluarganya.. aku ni da mcm seorang banduan yg bru lepas dari penjara untuk mulakan hidup yg baru...

15hb November 2010.. percubaan kali ke-3..

Interview Suruhanjaya pilihanraya...ehh silap... Suruhanjaya perkhidmatan awam... Interview kje jwatan Juruteknik komputer untuk kali ke 3 aku g interview... Insyallah.. I try my best...

Lagu Di Bawah ini menceritakan segalanya...

so layan je la..

Exist - Alasanmu..

No comments:

Post a Comment