Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

kehidupan ku kini

setelah sekian lama blog aku ni sunyi sepi... da berhabuk da pun sebab xde masa nk update... tp sbnarnye ade masa.. tp x tau nk tulis ape kt blog yg ketinggalan nih....

kini aku telah menjalani kehidupan di Putrajaya setelah menamatkan kontrak SPS aku sebagai juruteknik komputer di JPM... kerjaya aku kini adalah bekerja di sebuah  syarikat IT swasta di Cyberjaya.. pelbagai pengalaman yang baru aku lalui.. tapi berjaya juga aku tempuhi sehingga ke peringkat separa profesional dlm bidang sistem untuk klinik(yekot)... kerja aku adalah runner2 ke klinik di kawasan lembah kelang untuk installation dan training kepada doktor2 dan pekerja2 klinik untuk menggunakan sistem yang dikeluarkan oleh tempat kerja aku.. company ni bgus jgk.. siap bagi aku Business Card lagi tu.... paling jauh aku sampai pn ke Melaka. tu dikira dekat lagi la.. paling jauh masa aku kerja di JPM bleh outstation sampai ke Perlis.

Impian masih belum tercapai.. Capailah impian sebelum impian mencapai anda... sekian terima kasih..

No comments:

Post a Comment