Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

Perjalananku Selepas ini...

tapi ape2 pn... final project ni hanya untuk syarat untuk aku mendapat segulung diploma sahaja.... tp pasni klau aku kje... aku rase aku xkan mengadap coding2 ni lagi sebab aku memg x nak sangat untuk jmpe lagi bnde2 ni klau aku kje... klau trjmpe lagi.. ape nk wat.. nasib badan... tp aku rase... klau aku kje jd programmer memg aku rase dunia ni da terbalik da kot... entah la.. tu smue ketentuan-Nya... lepas aku kluar poli yang memg jauh dr umah aku ni.. aku harap ape yg aku lalui selama 1 setengah tahun kt sini aku anggap ianya satu pengalaman yang manis bagi aku. aku harap lepas ni... aku akan lulus wlaupun pointer sem ni aku da x kesah lagi dpt brape janji aku x nak masuk kelas lagi nk mengadap exam, asgment ni smue... aku nk bebas... mulakan hidup baru... aku rase mcm xnak smbg blaja pasni sebab aku ksiankan org tua aku... family aku da x mcm dlu lg.. serba kekurangan dan aku je yg byk menyusahkan org tua aku je nih.. lepas ni aku nk tebus balik kesalahan aku... tu yang aku rase mcm mlas nk sambung degree.. sebab klau aku sambung.. nt nk kje ntah senang atau susah tu Allahmu'alam.. skrg ni dunia da berubah... ekonomi da x stabil... barang da byk naik harga.. kos smue da makin tinggi... dlu nk msuk tandas masuk 20sen je.. skrg ni aku pnah nmpak smpai ade yg RM2 skali masuk pn ade.. ntah ade emas ke dlam toilet tu(ni ape cerita pasal tandas plak ni)... hahaha... tapi ape2 pn kekasih ati aku pn masih menanti kehadiran aku untuk bersama dengan die lagi... hehehe...

tp tgk dlu la mcmane.. ntah aku lepas ni aku senang atau susah... tu smue aku akan usahakan demi untuk mencapai cita-cita aku yang da lama x tercapai lagi ni....tapi... apa cita2 aku??

No comments:

Post a Comment