Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

Present Viva... bkan produa viva... Final Project have been Done

Syukur Alhamdulillah... sjak dari awal sem... smpai separuh suku sem... akhirnya sistem yang aku bentang ni dapat dibentangkan dengan sepenuh perasaan. wlaupun dikritik hebat oleh pensyarah yang berpengalaman dari aku... tp semua ni aku ngn wawa dpt meneruskan presentation dengan baik dan akhirnya kami lepas juga..

19hb Oktober 2010...
Tarikh bersejarah walaupun majlis dijalankan secara sederhana saje... present dkt bilik kuliah JTMK. tp yg x bestnye.. aku adalah kumpulan yg ke 11 kot kne present.. tp biar je la.. da tu pilihan penyelaras final projek aku.... tunggu punya tunggu dengan perut yang agak lapar, akhirnye dlm pkul 1 ptg.. kumpulan aku da bleh present... mule2 aku gmentar jgk.. takut ngn soalan2 berbisa oleh pensyarah yang jadi panel ketika tu... Pensyarah yg jadi panel aku time tu cik ashikin ngn cik jumatul (betul kot) yg jd panel presentation aku... tp yg xbestnye mcm lebih dua orang je yg jadi panel nk judge sistem aku ngn wawa yg biase2 je tu... tp ape nk wat.. redah je la... time present aku masih berpegang pada prinsip 'Biar Salah... Asalkan Confident'... tp mase first2 present.. gagap, gugup, seriau smuenye ade.. tp mule2 je.. pastu ok la kot.. hehe..

..Kelas kami dipuji oleh Puan Siti iaitu Penyelia abe jul...
..beliau cakap..
"syabas kepada QIP6..saya kira final project dari kamu semua adalah yang terbaik dari student sebelum2 ni..tahniah"

sape x bangga bile dengar pujian tu...


terima kasih jugak kpd pihak2 yang membantu final projek dari awal hingga akhir... terutam En Azrin yang menjadi penyelia saya yg agak kaw-tim...

gmbar2 kt bwah ni gmbar yg aku bleh tunjuk time aku present.. wlaupun aku 1 kumpulan ngn pmpuan.. tp jgn pkir lain ek.. aku ngn die hnya kawan je... hehe..

nk cucuk projektor ke laptop



tgh bagi ucapan


time tgh present ngn gaye yg poyoz...

No comments:

Post a Comment