Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

20 April 2010 - makan2 di Radix Chicken House, Kangaq, Perlis






Dalam pukul 2.30 ptg... apabila kelas java programming dibatalkan ari ni... aku ngan geng2 aku iaitu boy, wafi, afif ngan abg long menuju ke pekan Kangar utk Lunch kt Radix Chicken House yang dkat situ gak..


Perjalanan bermula dengan berkonvoi 3 bijik motor, tp aku menumpang je.. setelah berjaya melepaskan diri dari PTSS wat sementara waktu pda ptg tu, kitorang pn truslah pegi makan kt restoran tu.. nak g sne kne folow superbike abg long pasl die sorang je yg tau restoran tu kt mane... Aku pun x penah dan itu first time aku makan kt restoran tu. selalunye aku lalu dpan je kt restoran tu. Makanan kt situ leh r tahan.. tp KFC kt Kangar jugak lgi sedap dripada makanan kt Restoran tu.. aku ngan memember aku mkan Chicken Chop yang nmpak menyelerakan la jgk.. pas abis makan kitorang pun balik dengan perut yang kenyang dan senang ati.. tapi mlm pastu kitorang terpakse mengadap asgment dan perlu study untuk exam Rangkaian komputer pada hari esoknyer... daa...

No comments:

Post a Comment