Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

MELANGKAH KE DUNIA BARU...








PTSS
(POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN, ARAU,PERLIS)


Aku menyambung study aku bermula pada bulan puasa tahun 2009... memg pecah pinggang la jgk nak sampai dr KL ke perlis ni.. memg bnyk dugaan dan cabaran bile aku smpai kt cni.. firstly, kwan2 kt cni semakin lame semakin rapat ngan aku.. semoga berkekalan persahabatan aku ngan mmbr2 kt cni yg dtg dr serata malaysia.. aku kne smbung diploma IT kt cni kne 1 stgh tahun plak.. ujung tahun 2010 ni aku habis.. Insyallah..
aku ditempatkan di kelas QIP5 dengan kawan2 baru dan lama yang datang dari politeknik di serata malaysia termasuk dengan politeknik lame aku smase aku amik sijil iaitu PSIS. Kat cni aku menghadapi pelbagai dugaan mcm asignment, mini projek, exam, kuiz yg bersepah.. sekarang aku da hampir setahun kt cni.. smoga pointer aku yg memg down gile sem lepas dpt naik 3.0 ke atas pn jd la.. kini aku dan kengkawan sekelas terus berjuang untuk menggenggam segulung diploma di sini.. Insyallah..

No comments:

Post a Comment