Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

ApRiL 2 May 2010- Most Buziest Month...






April To May 2010... adalah bulan bagi aku yang agak mencabar fizikal dan mental diri aku sndri.. bulan ni berbagai2 tugasan, mini projek, final projek, kuiz dan exam yang membuat diriku dan rakan kelas aku x tentu arah dan ade setengahnya suda jadi zombie pun ada.. hahaha..

tapi nk wat mcmane da ini dugaan sebagai seorang pelajar IPT. kne la redah ape jua dugaan yang mendatang skrg ni... asgment yang byk menyebabkan aku setiap ari duk mengadap laptop, nota, printer, dan berokband smpai aku nk msg ngan awek aku pn xde mse, pagi2 kne p kels, balik kels, pi tidoq plak, mlam kne wat asgment ngn ape2 juga tugasan smpai klau esknye ade exam ataupun kuiz pn x sempat nak study.. tp yang PENTING.. !! Proposal Final Project yang masih under construction skunk ni dan akan dipeejent(present) bulan depan..... hohohoho...

No comments:

Post a Comment