Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

My hobbY- PhoTo Editing









mengedit gambar ni da jadi hoby aku sejak aku blaja kt poli sabak bernam dlu sejak aku blaja software adobe photoshop mse sem 1 ngn sem 2... da macam2 gmbr aku cube try test mengedit tp kebanyakkannye gmbr aku sndri la...

aku edit gambar kne tgk mood aku sendiri jgk.. klau mood aku ok, gmbr yg nmpak gembira la aku dpt wat.. tp kbnyakannye gambar yg aku wat time aku tgh sedeh, mood jiwa kacau. gambar tu pn diserikan lagi ngan ayat2 yang ntah ape2 ntah... ni yg aku nk bgtau yang sebenarnye ayat2 tu adalah lirik lagu je.. tp ade gak ayat yg aku reka sndri.. tp xde la panjang mcm lirik lagu tu.. tp tajuk lagu tu korang carik sndri la kt google.. copy paste je..

skrg aku tgh cube try test edit gune software photoscape. software ni xde la susah sgt, tp simple n senang ckit nk gune dr photoshop. gambar di atas adalah contoh2 gambar yang aku da edit dgn cara dan mood aku sndri. klau sape2 nk mintak aku editkan gmbr korang, leh aje.. kne bgtau dlu la ek..

No comments:

Post a Comment