Follow2..

About me

My photo
Presint 9 , Putrajaya, KL, Sgor, Malaysia


Tinggi : x tinggi sgt
Berat : agak berat
Kaki : Saiz 9
Pinggang : 34
Baju : L
Rambut : Lurus + Hitam
Kenderaan : Proton Waja
Kerja : Censorship Compliance Operator
Kelulusan : Diploma IT (Programming)
Cakap Omputeh : sikit2
Cakap Melayu : terer
Janji Melayu : lagi terer
Y.m : mysweetshadows88
Single✔ Taken❒ Divorced ❒

MY MoSt IMPORTANT









aset yang paling penting dalam hidupku adalah keluarga ku...

dlam family aku ade 4 org iaitu

Abah : Wan Esa bin Wan Mohd

Mama: Mariah bt Hj Sani

Kakak: Wan Nur Amalina bt Wan Esa

yang awek mat saleh tu adalah adik angkat dari Jerman aku yang tinggal dengan family aku selama 6 bulan. nama die klau x silap aku Irmela Homolka. tapi aku panggil die Milah.. hehe..die skarang berumur 16 tahun dan bersekolah di Sekolah Menengah Seksyen 5 Wangsa Maju. Ayah aku berasal dari Johor Bharu dan bkerja sebagai drebar Teksi yang memg selalu Busy 24jam mengambik dan menghantar org demi mencari rezeki untuk keluarga aku. mamaku berasal dari Raub, Pahang dan bkerja kat kementerian pertahanan (Mindef) yang skrg opis die kat Zetro Wangsa maju, Kuala Lumpur. Kakak Aku blaja kt Universiti Malaysia Terengganu kt Tganu amik kos Degree Post-Harvest (Pertanian). pasni die pratikal kt Ayer Hitam, Johor.

I Love My Family So Much...

No comments:

Post a Comment